Week 3 + een beetje

16 september 2016 - Willemstad, Curaçao

Na een aantal dagen in het maggazijn alle spullen repareren, schoonmaken,sorteren enzovoorts kwamen er weer een aantal andere projecten aan!

onderhoud 1.1onderhoud 1onderhoud 3 het was aardig wat werk!

de vrijdag moesten we een autoshow opbouwen, het was vrij groot en tot laat werken, tussendoor heb ik ook weer iets meegemaakt wat me maar 1 keer zal gebeuren: de truck van licht had op een gegeven moment pech, dat kan iedereen overkomen, maar hoe het werd opgelost kon ik toch wel even om lachen:

pech 2 de truck op een sleepwagen die eigenlijk net iets te klein is,,

pech 1 ik en max mochten in onze eigen truck gaan zitten. we hadden een goed uitzicht, we moesten alleen oppassen dat we de stroom/telefoon lijnen boven ons niet zouden raken (dit ging ook maar net goed)

pech 3 eenmaal terug bij het kantoor, zat onze truck nog helemaal vol, dus werd er een truck achter geparkeerd, en werden alle spullen over gesmeten naar de andere truck en konden we weer verder!

het resultaat van de autoshow heb ik niet veel foto's van, mn telefoon was helaas leeg!

bank 1 evenement was georganiseerd door deze bank dus die wilde natuurlijk uitgelicht worden

bank 2 en van een afstandje het terrein. helaas heb ik niet meer foto's

die zondag kwam er een festivalletje aan waar ik het ontwerp mocht maken van het podium, er was hier en daar wat veranderd omdat sommige dingen niet mogelijk waren ivm de veiligheid van de VIPS die het podium op mochten! dit was een goed zwaar weekend. we zijn zaterdag bezig geweest van 12 uur smiddags tot half 7 smorges. toen heb ik natuurlijk even feyenoord - ado gekeken. 2 uurtjes geslapen en weer door tot half 3 snachts. het was zeker zwaar, maar vond het wel leuk om en mee te maken en om het te mogen ontwerpen.

caana 4 het podium met de vip er meteen naast!

cabana1cabana 3cabana 2 het was zeer druk en gezellig !

toen had ik maandag weer een dagje vrij, weer even genoten van het strand! dinsdag moesten we weer 10 uur beginnen, maar na een paar kisten met kabels schoonmaken mochten we weer naar huis, dus ook nog even kunnen bijkomen van het weekend! woensdag konden we dan de rest schoonmaken en gereed maken voor de volgende klus!

die donderdag was er weer iets te doen, ik moest een aantal feestlocaties opbouwen voor een bruiloft op santa barbara, deze mensen hebben een zeer grote bruiloft: 3 dagen feest en ook geen kleine feestjes...

santa barbara 1 santa barbara resort!

santa barbara 2 een mooie locatie!!

santa barbara 3 dit was een klein deeltje van de bruiloft, lekker aan het water!

ik had het verhaal al eerder uitgetypt. maar op donderdag waren de mensen gaan staken van de elektra want ze willen meer loon. hele dag geen stroom gehad, dus ook geen wifi en geen koelkast, of licht in de douche, en geen stoplichten!! natuurlijk hebben sommige bedrijven een aggregaat, maar ons studentenhuis helaas niet!

nu ga ik vandaag (vrijdag) weer verder met iets voor de bruiloft opbouwen, en zal morgen (zaterdag) ook wel zo zijn! hopelijk kan ik zondag psv - feyenoord gaan kijken om 6:30 smorges!