maand 3

10 december 2016

Dinsdag 1 november.

Emma kwam langs! ik moest overdag wel werken(gewoon een maggazijn dag), maar emma landde pas tegen 7.

woensdag zijn we naar de grote knip gegaan, het was erg lekker weer, totdat het ging regenen en toen zijn we naar huis gegaan. in de avond zijn we naar snackie gegaan en hebben daar lekker gegeten. later op de avond zijn we naar cabana gegaan en hebben we gezellig wat drankjes gedaan!

donderdag moest ik helaas werken (een maggazijndag) gelukkig kon emma zichzelf vermaken. s'avonds zijn we uiteten gegaan, en erna zijn we een rondje gaan lopen. emm2

vrijdag moest ik iets opbouwen bij kokomo beach, dit was snel klaar dus kon ik met emma nog even gaan zwemmen en genieten van het strand. er was ook een leguaan die rustig bleef zitten, hoe dichtbij je ook kwam, hier hebben we nog even fotos van gemaakt natuurlijk

emmm8

zaterdag zijn we de stad ingegaan, wat leuke dingen gekocht. later wat gaan eten vij 27 en vroeg gaan slapen want we moesten voor de volgende dag vroeg op

zondag zijn we naar klein curacao gegaan, smorgens vroeg met de boot naar een afgelegen klein eiland! onderweg hebben we dolfijnen gezien. toen we er waren hebben lekker aan het strand gelegen, veel salamanders gezien en veel schelpdieren. toen we gingen zwemmen hebben we ook nog schildpadden en mooie vissen kunnen zien tussen de middag hadden we een heerlijke bbq. en later zijn we gaan rondlopen op het eiland; er stond ook een vervallen vuurtoren op, daar hebben we even gekeken, en er lag een wrak van een schip, ook interessant!

emm33 het water!

emmm5 de vervallen vuurtoren - de ingang

emm4 van een afstandje

emm6 het strand

emm10 strandhuis!

emm9 het wrak!

rond een uur of 4 ging de boot weer terug en zijn we nog ergens gaan eten.

maandag hebben we uitgeslapen en erna hebben we een tattoo laten zetten als herinnering aan het eiland!

emm3emm1

dinsdag 8 december ging ze helaas al weer terug naar huis!

woensdag ben ik weer gaan werken, we zijn de spullen klaar gaan zetten want er kwam weer een artiest uit nederland, dit keer ging het om hardwell en the party squad. de donderdag zijn we er voor gaan bouwen. de 12e was het dan zo ver, hardwell op curacao

hardwell opbouw!

hardwell1hardwell2

na het feest moesten we het weer afbreken, we waren rond 5 uur klaar en toen lekker naar huis gegaan en gaan slapen!

toen hebben we de 15e de trucks uit geladen en zijn we het maggazijn klaar gaan maken voor het grootste evenement op curacao.

op 26 november zou het grootste evenement van curacao plaats vinden.

de planning was dat het de 21 af zouden hebben dus we waren de 17e begonnen!

we zijn er allen wat langer mee bezig geweest dan de 21e.

summerfall dit was een van de vele trucks die er heen gingen

summerfall7 even uitladen

summerfall4 met een beetje vertraging het dak dat word opgebouwd

summerfall6 het plan

summerfall8 snel de lampen erin en testen

summerfall3

na een aantal dagen waren we nog niet klaar, en bijna op het laatste moment moest er nog een grote verandering komen; de achterwand moest helemaal led worden ipv truss, was weer een extra dag werk.

de 23e en 24e ben ik de pre party voor summerfall gaan opbouwen!

presummerpresummer1

de 25e heb ik hiervoor geprogameerd en kon optijd naar huis,

mooi want er stond weer een editie roekoe voor me klaar, lekker weer een avondje beuken!

roekoe met natuurlijk niemand minder dan Bass Prototype!

de 26e was het weer vroeg op (een beetje zwaar) en ik ben de preparty gaan afbreken, erna door naar summerfall en weer moeten volgspotten bij een aantal artiesten. de artiesten die kwamen waren:

Rick Ross
Jeremih
DJ Envy
Big Tigger

en onaangekondigd kwam ook Nicki Minaj nog even optreden

hier fotos van de leuke avond

summerfall11summerfall10summerfall9sumerfall

we waren om 4 uur weer klaar, gelukkig begonnen we pas de volgende dag met afbreken!

de dagen erna hebben afgebroken en het maggazijn goed opgeruimd, want we haden wat nieuwe spullen binnen voor t festival!

donderdag zijn we weer gaan opbouwen voor een nieuwe editie van full moon op kokomo beach!

ik heb hier de licht show gedaan, dus had geen fotos gemaakt. zaterdag was het weer de truck uitladen en het maggazijn aan kant maken.

maandag werd ik 20, moest alleen heel de dag naar santa barbara, daar moesten we trussing opbouwen voor een grote miljoenen bruiloft.

de dinsdag zijn we de lampen er gaan ophangen en het een en ander perfectioneren.

de woensdag ben ik naar renaissance geweest, hier was een evenement voor een 15 jarig bestaan van een radio station! hier voor heb ik een beetje geprogrammeerd en later op de avond het afgebroken!

donderdag ben ik weer naar santa barbara geweest voor de bruiloft, er moest nóg meer gebeuren, zelf zoveel dat we de vrijdag er ook de hele dag zijn geweest!

foto's komen nog!

dit was het weer. tot de volgende editie